11 Mart 2010 Perşembe

BULUŞMA -1

çok tatlı bir adam var.akıllı,esprili ve iyi eğitimli.araları epey uzun olan yazışmalardan sonra buluşmaya karar veriyoruz.hep araya benim seyahatlerim girdi.bunlardan bir tanesi amerikaya idi. bu seyahatte uykusuzluklarımda hep Hasan ve bana yaptıkları.yorucu,yıpratıcı idi. uzay kapsulu gibi bir nickname i olan adamla buluştuğumuzda öyle heyecanlı idim ki sandalyeye oturayım derken düşüyordum az kalsın.hay aksi Firuz o kadar tembih etti ben yine bir karış topuklu ile gitmiştim.hep topuklu giyerim bu deve boylu Hasan dan da önce böyleydi.orta boyluyum aslında ama bana yetmez hiç boylar.neyse adamcağızın yanında dalyan gibi kaldım.takma kafana desem de uzay kapsulu sanırım alkolikti.aslında sanmıyorum öyle olduğunu söyledi zira.bu nedenle kızarık ve kabarık bir burnu vardı ki nefret ettim.bu sitelerin en büyük derdi bu zaten herkes en güzel fotoğrafını koyuyor.aslı süpriz olabiliyor.bunun üstünü çizebiliriz diyorum gecenin bitiminde telefonda rapor verirken Firuz a.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder