9 Mart 2010 Salı

TAKİP

pos bıyıklı ajanY bana cihazı gösteriyor.arabasına takılacak.basit diyorlar.gel de bana sor.Firuz gece bana gelmiş onu geçirmeye çıkıyorum ada vapuruna.gülüyor bana.hayatına renk,hareket geldi kız diyor.garip ama gerçek. eve dönerken hep rastladığım bir adam var bisikletli.bana bakıyor dik dik.çirkin bir adam ama garip bir bağ oldu onunla aramda.görmezsem üzülüyorum.ama bu gece görmemem lazım arabaya cihaz takıcam.hadi bakalım işte geliyor bana doğru.hiç konuşmadığımız halde şaşkınlıktan gepgereksiz lüplüzumsuz bir soru soruyorum.şaşırıyor cevap niyetine birşeyler söylüyor.kalbim ağzımdan çıkacak.geçti gitti.gitmeseydi keşke.
evde Hasan bana arabasını yarın galeriye götüreceğini söylüyor.daha mütavazi bir araba alacakmış.yani ben boşuna mı yerleri süpüren şifon elbisemle onun salak arabasının altına cihaz taktım.nasıl ve ne zaman cıkaracağım????
ah ben de arabamda bir şey unutmuşum hadi bakalım.koşarak gidiyorum Hasan yan gelmiş televizyon seyrediyor elinde viski bardağı.cihaz çıktı.
Ajan Provakatörlere haber verildi.bekliyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder