11 Mart 2010 Perşembe

BULUŞMA-3

yakınmalarımı soğukkanlılıkla karşılıyor Firuz.diyor ki bu alemlerin yüzde 95%i çöptür.o yüzde beşe ulaşayım derken ben yakalanacağım Hasan a hiç birşey yapamadan üstelik.onun gibi elimin altındakilerle yapsam kolay olacak ama değerlerime aykırı.bir deneme daha yapmaya karar veriyorum.bu sefer hayal kırıklığı olmasın diye bir ton soru soruyorum utanmayı bırakıp.fotograf da iyi. yine bir öğle yemeği için buluşuyoruz.inanılmaz kötü bir hava var.arabamla alayım diye tutturuyor adam peki diyorum.geliyor arabada bana koca bir buket çiçek.hoş bir balıkçıda yemek.sohbet çok güzel.adam bana olan hayranlığını beşbin kere falan dile getiriyor.fakat heyhat bu adamcağız bana basketbol oynadığını ve hatta koçluğunu yaptığını söylememiş miydi? o halde bu cüce boy nedir? bu minnacık parmaklar???uzun olsun da nasıl olursa olsun şiarını benimsemiş bana göre hiç değil.dönüşte kibarca yanaklardan öpüp ayrılacakken adam hızla ağzıma yöneliyor.sanırım alt dudağım moraracak,bu nedir ? acaip sinirleniyorum o hızla iniyorum arabadan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder