15 Mart 2010 Pazartesi

YİĞİTLİĞİN ŞANI

inkardan gelirmiş.sanırım sadece erkekler yiğit.inkar doğalarında var.o kadar tabii ve inançlı olarak reddediyorlar ki yalanlarını ve aldatmalarını hayran olmamak elde değil.Hasan a göre ben erkek düşmanıymışım,takıkmışım onlara.öyle mi ve öyleyse neden?genel popülasyona göre bazı alanlarda daha demokratik bir babada büyüdüm.okumam ve yükselmem için hep destek verdi.bana eziyet eden sevgililerim de olmadı.eğer ben erkeklere haksızlık ediyorsam bu Hasan ın bizzat kendisinin bende yarattığı birşey olamaz mı? bunu hiç düşünmeden ve hayatında bir kez bile kendisini sorgulamadan göbekten sallıyor Hasanım.
hele aldatanların eşlerini daha fazla ezdiğini düşünüyorum.bilinçaltındaki suçluluk duygusunu bastırmak için mi dersiniz yoksa eşlerinin de kendilerini heran aldatabileceğini bilmek mi?üste çıkma politikasının her daim işe yaracağını düşünüyorlar herhalde.tek eşliliğin doğaya aykırı olduğunu kabul ediyorum.ama tek taraflı olması yönündeki gayretlere tahammülüm yok.giydiğim giysilerdeki dekolte yüzünden her fırsatta suratını sallayan kocam başka kadınların o dekoltelerine nasıl yüz sürüyor acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder