11 Mart 2010 Perşembe

KAR

öyle çok öyle güzel kar yağdı ki.yollar kapandı yine her zamanki gibi.evden çıkıp işe gidemedik.salonun yere kadar inen camlarından kar yağışını seyretmek,çay içmek ve film seyretmek.ama ertesi gün artık işe gidilmeli.Hasan beni işe getiriyor,sonra da almaya gelecek.hatta boğaza yemeğe gidelim diyoruz.karda rakı keyfi.haftaiçi başbaşa buluşma tekliflerimi hep atlatan Hasan kendi istiyor bu sefer.hangi dağda kurt öldü acaba?işte iken garip bir fb arkadaşlık teklifi.tanımıyorum bu adamı ben.ama ortak arkadaşlarımız var.belki de tanıyorum ama unuttum diyerek kabul ediyorum.nasılsın diye mesaj geliyor hemen arkasından.aslında tanımıyorum sizi diyorum.falancaların arkadaşı olduğunuzdan kabul ettim.o da gayet ukala bir cevap yazıp bir link gönderiyor kendisi ile ilgili.eski bir milli sporcu.O kızgınlıkla silip atıyorum onu arkadaşlıktan.Hasan geliyor sonra.restorandayiz hava rüya gibi,rakı da çok güzel.ona soruyorum bu adamı tanırım ama medyadan diyor.takılacak kız arıyordur o nedenle sana yazmıştır diyor.sen de mi öyle yapıyorsun güzel kocacım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder