12 Mart 2010 Cuma

SEYAHAT

hayatınız benim gibi yollarda ve otellerde geçmişse siz de bilirsiniz ki yalnızsanız geceler geçmez.benim gibi kitap kurdu olan birisine bile okumak zul gelir.ingilizce yayın yapan kanallar da eglenceli birşeyler olmaz.sadece spor.bu yüzden hayatında spora dair hiçbirşey seyretmeyen ben bile onlara takılırım. bir avrupa şehrine seyahatimiz var.3 gün sürecek toplantılar silsilesi.yanlız değilim bu sefer ekibimdekilerleyim.zaten her gece çalışıyoruz nerdeyse. sadece ana firmanın düzenlediği yemek biraz hareket getiriyor.o bile networking için yapıldığından tüm konuşmalar amaca hizmet etmeli.bayıcı ve yorucu.don juan adını taktığım fb takipçisi bana sabah sabah mesajlar atıyor.yarı fransızca yarı türkce.ilk başta sevimsiz yine ben de gayet ters cevaplar veriyorum.coğunlukla yazmıyorum bile.3.günün sonunda yazdığı mesajlarının birinde çok ağır bir kaza nedeniyle spor hayatının bittiğini öğreniyorum.acıma duygusu oluşuyor ben de.beni zaten bu duygu mahvetti.akşam ekibim geri dönüyor ben ertesi sabah döneceğim. o kadar yorgunum ki havaalanı otelinden şehre gitmeyi gözüm yemiyor.oda servisi,gecelik ve kitap üçlemesine takılmaya karar veriyorum.DJ yine mesajlar atmış.benim de canım sıkılıyor.BB mesenger dan yazışmaya başlıyoruz.çok şeker,akıllı ve entellektüel.etkiliyor beni yazdıkları.fb den bana dair ne varsa öğrenmiş.bak ben evliyim diyorum.ben de,ne olacak ki diyor.söz alıyor benden Tr ye döndüğümde arayacağıma dair.ertesi sabah uçağa biniş saatime dek devamlı mesaj gönderiyor.saatler hesaplıyor.bunlara alışık değilim ben ya da unuttum.başlangıçta böyleydik Hasan la oysa.uçak Istanbul a indiğinde valiz beklerken arıyorum onu.çok az konuşuyoruz. yine de bana Hasan a beni almaya gelecek olan Hasan a haber vermeyi unutturuyor bu konuşma.