11 Mart 2010 Perşembe

DENGE

40 yaşında iken tanımadığınız bir çevreden sevgili bulmak uzaya gitmek kadar zor.herşeyiniz belli bir düzende sürerken hep aynı insanlarla debeleniyorsunuz.insan hazineniz 50 yi geçmez.bu nedenle insanlar facebook a sardırıyor.eski defterler açılıyor.bu da ne biçim bir kısır döngüdür.hele de ben gibi aslınızı bilmeyen kişilere ulaşmak istiyorsanız tek çareniz var arkadaşlık siteleri.firuz kadim dostum can yoldaşım bana adresler ve taktkler söylüyor.sitedeki herkesten korkuyorum ilk başta.ekrandan fırlayıp yanıma geleceklermiş gibi geliyor.profil yazarken isim ve is değiştirip diğer özelliklerimi koruyorum.elbette resim koymuyorum.zaten kadınlar koymuyor.ısrarla 40 yaş üstü dememe rağmen 30 lu yaşlardan cinsel açlık çeken kim varsa dadanıyor.bu da ne derken birkaç tane düzgün adam var listede.msn lerimizi değiş tokuş ediyoruz.Firuz la bana yazılanları okuyup gülüyoruz.uzun zamandır ilk defa Hasan ı ve kadınlarını unutuyorum bu meşgalede.moralim düzeliyor.yalan da olsa bu flört şekli hoşuma gidiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder