9 Mart 2010 Salı

GÖRÜŞME

okul arkadaşlarımdan biriyle buluşuyorum.ünlü bir boşanma avukatı oldu.aldığım kayıtları gösteriyorum.sen ne istiyorsun diyor? boşanmak mı bilmiyorum gelip gidiyorum.çünkü küçük bir kızım var,manyak bir işim var.evlilik bitince biten babalıklar var.arkadaşım bu belgeler pek de işe yaramaz diyor.peki nasıl olacak? defne samyeli nasıl yaptı? ben patentçiyim bilirim ki emekli polisler dedektifçilik oynuyorlar.ama iş ilişkisinde olduklarımla yapamam bu işi.herseyi çözen Firuz hayrettir ki bu sefer sus pus oturuyor.arkadaşım dedi ki soracak etrafa,bakalım...

buluşuyoruz adamlarla korkuyorum nedense daha çok utanıyorum.oysa hoş bir adam karşımdaki.arkadaşımla eveleyip gevelerken biz,o geniş tecrübesiyle anlatıyor.sistem makul ama pahalı.arabaya takip cihazı takılacak falan filan.
ajan X isim soruyor,Hasan diyorum.adamın yüzündeki ifade inanılmaz.tanıyor Hasan ı.tansiyonum düşüyor,bayılacağımı sanıyorum.koca şehirde bula bula Hasan ın arkadaşlarından birini mi buldum.Hasan tanır her cemiyetten adamı zira.Ajan X gülüyor yok diyor Hasan ı takip için rakip firma tutmuş adamı.açığını bulmak için.şimdi ise can dostu rolünde Hasan ın bu adam.Hasan bey sosyal ortamları sever biraz diyor ajanX. sever biliyorum artık.
yolda Firuz a anlatıyorum,şaşkınlıktan ağzı açık kalıyor.daha düne kadar hayatı işi,dostları ve evi olan bana bakar mısınız? Hasan bana hayatı öğretiyor bir yandan.kirli,kadim ve yırtık tarafını...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder