14 Mart 2010 Pazar

SEMA

her sabah bb mesenger dan onun gunaydın mesajlarını yatakta okumak inanılmaz bir duygu.gençliğe yeniden dönüş gibi.eşi geç saatlere dek çalışıyor o nedenle o bana geceleri de yazmak istiyor ama ben yazamıyorum. ilişki ve aldatma uzmanı Hasan dik bakışlarını dikiyor üstüme.yine de Hasan sigara içmeye gidişlerinde bir iki satır göndermek çok heyecanlı.sporcuları adam yerine koymayan birisi olarak beni okudukları ve düşündükleri ile şaşırtıyor.
Hasan Almanya ya gidecek.kırıklarından birini de götürüyor mu acaba diye düşünüyorum? bir türlü arabaya karar veremediği için ajanX lerle konuşamadım,takip cihazı olayına giremedik.Hasan ala ve de vala ile gitti.gören Almanya yı fethedecek sanır.bu bize DJ ile geceleri de konuşma fırsatı sağlıyor.bir cuma akşamüstü buluşuyoruz onunla modada.bu semt benim öğrenciliğimin geçtiği yer.tekrar 80 li yıllardayım.3 saat boyunca sohbet ediyoruz.ayrılırken bana uzun uzun yollar tarif ediyor.içine sinmiyor.bana arabasıyla eşlik ediyor.nasıl bir ilgi ve şefkat?? ben gerçekten unuttum bunları.
Hasan sorumsuzlukları ve kendini beğenmişlikleriyle beni sertleştirdi,defansif bir insana dönüştürdü.DJ le ben bambaşka bir benim.zaten o da bir mevlevi.beni yavaş yavaş bana götürüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder