14 Mart 2010 Pazar

SEVİŞME

yemek yedik,kahve içtik,sinemaya gittik.hep ama hep erteledim.öyle ki şaka yapıyordu artık.hep yemek yiyeceğiz,yine yemek yiyeceğiz,ben sana dokunamayacağım diye. hatta bir şaka da vardı aramızda pantalon çoraplarının kadınların cazibesini nasıl söndüreceğine dair.eğer diyordum buluşmamıza pantalonla gelirsem bilki yatmayacağız.bir cuma öğleden sonrası için karar veriyoruz.işten kaçmak bir dert.hele o haftasonu ortaklar toplantısı var.uzadıkça uzuyor.ben sanıyorum ki herkes yüzümden birazdan bir adamla beraber olacağımı anlıyor.kimsenin yüzüne bakamıyorum.Hasan da bir sonraki hafta gelecek.allahtan hele burada olsa yine her halimle ben seni aldatıyorum derdim herhalde.
sahil yolunda bekliyor beni DJ.otelde ikimiz de başımız önümüzde,bu hoşuma gidiyor aslında.kahveci mesela ben bu alemlerin adamıyım tarzındaydı tüm kibarlığına karşın.DJ öyle değil.iç çamaşırları bile özenli sevgilimin.ona asla ve kat'a sevgilim ve yahut seni seviyorum demiyorum ama içimden diyebilirim değil mi?uzun uzun ve molalar vererek sevişiyoruz.öyle güzel ki,sanki yıllardır berabermişcesine doğal,sanki dün tanışmışcasına heyecanlı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder