14 Mart 2010 Pazar

GÜNAYDIN

günaydın aşkım
seni seviyorum
bu sabah diğerlerinden daha güzel sanki
yüreğimi sana açtıkça
gerçek duygularımı sana anlattıkça
hafifliyorum
sanki bulutların üstünde uçuyorum
pencereleri açıp bağırmak istiyorum
birtanem seni seviyorum
9.subat
bana ertesi sabah böyle yazmıştı.kahvaltıda toparlayamadığım ağzımda avanak bir gülümseme.aşk insanı salak eder.bu gerçek ama 40 yaşında da mı böyle olur? hem ben aşık değilim ki?adam aşık.allahtan Hasan yok.anlamaması imkansızdı o sabah.
uçarak işe gidiyorum.bin türlü iş ters gitmiş,davaları kaybetmişiz kimin umurunda????
bin soru soru soruyorum,hiç bir söz veremem diyorum.diyorki bu aşk bana bir hediye,bir gün beni terk etsen,telefonlarıma çıkmasan ne yazar? aşkın bende kalır. dua ediyorum hep,hiç birşey ters gitmesin diye diyor.defalarca böyle birşey istemediğimi,beklemediğimi,sonuçta ikimizin de başkalarıyla yataklarını ve hayatlarını paylaşan birileri olduğumuzu ve olmaya da devam edeceğimizi söylüyorum nafile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder