9 Mart 2010 Salı

İLİŞKİ KOÇU

onun için ayrı bir yazı şart oldu.nasıl ve ne zaman bulmuştum ben onu.şaşırmıştım yaşına.etkilenmiştim söylediklerinden,taktiklerinden.insan benim gibi 3.ilişkisinde evlenince oyuncağı olabilir erkeklerin.tanımıyorsunuz beni,görseniz feleğe ayakkabısını ters giydirecekmiş gibi görünürüm.havalıyım,hoşum,hatta epey peşimden koşan bile var ama sonuca bak.
koçum diyor ki;
1-Erkeklerin yaptıklarından şikayet etmeyin,en az iki mislini aynı şekilde siz de onlara yapın
2-İki erkek her zaman daha iyidir,denge unsuru-ZEN
3-Kendinize ait içinde eşinizin olmadığı bir hayat bölümü yaratın-Kendime ait Bir Oda,V.Wolf
4-Muhakkak az konuşun gizemli olun
Olan bitenlere dayanmam, hayatımın dizginlerini elime almam gerek.Halledilmesi gereken maddi sorunlar ve daha da önemlisi küçük bir kızım var.Ne yapmalı?
Öncelikle kurban rolünden çıkmam lazım koçum ısrarla bunu söylüyor.Hasan ın ve peşinden aynı zamanda koştuğu 3 kadının izlerini takibi bırakıp kendim için birşey yapmalıyım.Egomu tamir etmeliyim. O halde ikinci maddeyi uygulayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder