18 Mart 2010 Perşembe

KAZA

Hasan a Almanya da araba çarptı.şaşılacak bir olay.avrupa da böyle birşey olabilmesi için sizin gidip arabaya çarpmanız gerekir.zaten Hasan ağrı alkollü vasıta olduğundan kendini arabanın önüne atmış,bacağını kırmış.15 gün hastanede yatacak sonrasında güzel ülkemize iltica edecek.kızayım mı üzüleyim mi bilemiyorum.Firuz ne geniş kalbin varmış senin diyor.hala sevgi barındırıyorsun bu adama karşı.aslında kalbin genişliği mi ruhun aymazlığımı bilemiyorum? hep yakınımızdakileri mi severiz diyor Tanpınar.ben de Hasan la nerdeyse bir ömrün 1/5 ni harcadığımdan kendi bacağıma birşey olmuş gibi hissediyorum.yapacak birşey yok.bekleyeceğiz.seyahatlere giden hep ben olduğumdan bu durumu yadırgıyoruz evcek.kızım zaten babasına çok düşkün.mızırdanıyor gidip babamı görelim diye.arkadaşlarımız arasında bu konu tartışılıyor.bu vesileden Hasan ın bir ders çıkaracağı ve daha az içeceği konusunda umutlar var.bunlar yetmezmiş gibi DJ in geçmiş spor hayatı yüzünden dizinde kitlenme oluyor.teşhis acil ameliyat gerektiriyor.bu kadar mı olur hayatımdaki iki erkeğin birden sakat kalmasına ne demeli? DJ bu konuda benim karadul örümceği gibi olduğum, elimi değdirdiğim tüm erkekleri sakat bıraktığım konusunda şakalar yapıyor.karımdan önce seni aradım diyor.allahım ne tuhaf haller?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder