9 Mart 2010 Salı

KARAR

çok sıcak bir yaz gecesi.koçum yurtdışında,Firuz da sevgilisiyle tatile gitti.Hasan lise arkadaşlarıyla buluşmak için dışarda.bu programdan nefret ediyorum.okudukça gözyaşları yanaklarımdan süzülüyor.15 yıllık kocamı hiç tanımıyorum,Hasan işe aldığı tüm asistanlarıyla yatmış sanki.telefondaki ismin sırrını da öğreniyorum.Hasan o kadar küçümsüyor ki beni her türlü bilgiyi ağzından kaçırıyor.hatta o kadar kaybediyor ki kendini kadını işe almam için bir sürü saçma sapan yalan söylüyor.inanamıyorum buna bu vicdansızlığa.aldatmanın bile bir raconu var.toplumun en okumamış,en süzgeçten geçmemiş kesiminde eşlerini aldatan erkekler bile tarafları birbirinden ayırmayı biliyorken.en azından buna saygı duyarken Hasan nasıl bir delilikle kadını benim yanımda işe sokmaya çalışıyor.kadına yaranmak için bana nasıl da kıyıyor.işte o anda benim şiddetle birisine ihtiyacım var.daha bu kadar bilgiyle ölmek üzere hissediyorum kendimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder