12 Mart 2010 Cuma

ŞÜPHE

tanışmak istiyor DJ.ama çok yoğunum olamıyor bir türlü.kaza meselesi de kurcalıyor aklımı.fb de hep eski sporculuk günlerine dair fotoğrafları var.acaba diyorum bu kazadan ciddi bir sakatlık falan mı kaldı,ucube gibi olmasın.utanıyorum düşüncelerimden ama azize de değilim ki.bi gayret ayarlıyoruz buluşma.eski bir restoran bilinen ama çok da fancy değil.geç kalıyorum yağmur var çok fena.hayatım seven filmi gibi geçiyor hep yağmurlu hep kasvetli.korkarak giriyorum restorandan tanıyorum onu.çok hoş giyinmiş ve de sakatlık falan yok.çok ayıp diyorum içimden ama gerçek de bu yani ne yapabilirim.güzel bir yemek ve sohbet.şaşırtıcı bir şeklide Hasan a dair hiçbirşey anlatmama rağmen onun hakkında inanlımaz doğrulukta tahminler yapıyor.bana dair de öyle insan fotoğraflara bakıp nasıl bilebilir.uzakdoğu felsefesine merak salıp yıllarca uğraştığı için mi sezgileri güçlü ya da profesyonel DJ olduğundan mı karşısındakinin neler duymak istediğini biliyor,ben bilemiyorum. ayrılıyoruz,telefonla arıyor.yolu konuşarak geçiriyoruz.artık eve geldim kapatıyorum demesem sabaha kadar konuşacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder