11 Mart 2010 Perşembe

SON DENEME

tam ümidi kesmişken epeydir bana yazan adam bizim şehre geleceğini söylüyor.bir de sadece birgün kalacağını o nedenle benimle uzun vakit geçirmek istediğini de belirtiyor.daha önce bir kahve içmiştik de üstelik.çok beğenmiştik birbirimizi.adam profesyonel çapkın.herşeyi ayarlıyor uzaklardan.benim yapmam gereken uygun mazaretle evden çıkıp buluşacağımız yere ulaşmak.birgün öncesinden uykum kaçıyor.15 yıldan sonra ilk kez bir başkasıyla nasıl olacak? Firuz çok iyi olacak diyor ama ben korkuyorum.evden çıkarken herşeyi yüzüme gözüme bulaştırıyorum.safsalak yardımcımız bile garipsiyor davranışlarımı.cok guzel sevimli bir otelde buluşuyoruz. yine bakımlı ve hoş geliyor kahveci. ona bu nickname i ben taktım;kahveci.sevişmenin kendisinden ziyade Hasan dan başka bir adamla yapılıyor olması heyecanlandırıyor beni. Hasan dan daha iyi sevişiyor üstelik.yanlız bir yerinde kendini kaybedip kalçama çok sıkı bastırıyor parmağıyla.evyah ki eyvah... kırmızı mor haleli bir iz kalıyor kalçamda.ömrü hayatımda bir kez bir başkasıyla beraber oluyorum onda da suç delili üzerimde eve dönüyorum. Hasan hep benim seyahatlerimde yapmıştı bu işleri anlaşılan ben hiç farketmemiştim.hava çok buzlu merdivenden düştüm diyorum.Hasan çok garip bakıyor biri ısırmış gibi diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder