11 Mart 2010 Perşembe

BULUŞMA-2

bu adamın çok şahane bir fotografı var sitede.gerçi saçları bembeyaz eh napalım bizim yaş kuşağında olabilir.bu sefer deneyimli(sadece bir kez buluşmuş olmama rağmen)olduğumdan vakit kaybetmeden bir öğle yemeği için randevulaşıyoruz.karşıya davet ediyor adam beni.nasıl bir yağmur var anlatamam.hayatımda hiç gitmediğim bir semte ve restorana gidiyoruz.kibar bir adam.restorandan giriyoruz.o da NE?Hasanın ayrıldığı ortağı ve yanından hiç ayırmadığı uyuz bir kadın arkadaşı oradalar.ben bu insanlarla yıllar boyu yemeklere gittim bir kere bile bu semtin bu restoranın adı geçmemiş.gerçi bunlar Hasan la ortaklıklarına gayet güzel son verdiler.ama ben adamın bize attığı kazık nedeniyle onunla hiç konuşmuyorum.bu durumda işime yarıyor ama adım gibi eminim ki beni gördükleri anda Hasan ı aramışlardır.devamlı müşterlerle yemeğe giden biri olduğumdan ve de pek resmi giyimimden bir sonuca da ulaşmamış olabilirler.adamcağız bana neler söylüyor duymam mümkün değil.nabzım kulaklarımda atıyor.Hasan da çıkıp gelirse gerçi işyeri çok uzak ama olsun durumu nasıl açıklarım endişesi beni yiyor.gerçi adam da papağan gibi 4 cümle ezberlemiş hep onu tekrar ediyor.afakanlar basıyor ölücem.tüm lafları adamın ağzına tıkıp kaldırıyorum onu yemekten.bu dunya ne kadar küçük allahim tüm olasılıksız rastlantılar beni mi buluyor? adam sonrasında bana defalarca mesaj atıyor ama nafile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder