9 Mart 2010 Salı

DAY ZERO

aradan sadece iki yıl geçti.ben şirketin ortaklarından oldum.çok ama çok seyahat var.Hasan ın işleri ise günden güne bozuluyor.hep ticaret,hep bağımsız iş derken Hasan yakında topu dikecek.kızımın ödevi için hotmaile bakıyorum,hiç kullanmam aslında.hep şirket e-posta adresi ve blackberry.ne de tuhaf ev halkının posta kutuları birbirine karışmış.okunan tum postalar görülebiliyor.tuhaf bir posta var Hasan a,bir kadından yine.Hasan onu msn e kaydetmek için çaba da sarfetmiş.Firuz diyor ki bu posta bir tuhafmış,evet haklı.kocumu ariyorum,haksızlık etmek de itemiyorum Hasan a.sıradan bir arkadaş da olabilir degil mi? koçum hayır diyor böyle olmaz Firuz la aynı fikirde.ağlamak istiyorum.Hasan yine tanımadığım bir adama dönüştü.koçum gizli programlardan bahsediyor,Firuzla internetten alıp yüklüyoruz.kayıtları okumaya korkuyorum.ama deli gibi bağımlılık yapıyor.sabahları okumadan çıkamıyorum.aksi gibi erkenlerden işine giden Hasan da geç gidiyor,yaz mahmurluğu.program yüzünden randevularıma geç kalıyorum hep.bu program ben de şiddetli yabancılaşma yarattı.sanki başkasının başına gelmiş gibi hissediyorum olanları.tüm yaz Firuz la içip bu konuyu konuşuyoruz.işleri gün geçtikçe kriz yüzünden bozulan Hasan deli gibi internete sarıyor,tüm arkadaşlık sitelerinde dolanıyor.koçuma göre telefonlara da bakmalıyım zira bir süre sonra telefona ve diğer iletişim araçlarına geçiliyor bu işlerde.haklı çıkıyor yine bir isim var ama msn de ulaşılmaya çalışılan kadın değil bu da kim? aldatılmak tüm kadınları dedektif yapıyor en hasından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder